Dr. Ercsényi László Egészségház

2451 Ercsi, Esze Tamás u. 14.      tel: 0625/520-770      e-mail: info@ercsirendelo.hu ​

Üdvözöljük szakrendelőnk weboldalán!

 

Facebook oldal

 

2020. március 23-27 közti szakrendelések

20200317 Alapellátás Tájékoztató

20200317 Járóbeteg Tájékoztató

 

2020-03-16  A Corona virussal kapcsolatos tájékoztatások

      Egészségház Tájékoztató

      EMMI Tájékoztató

      Corona szocialis

      Corona ovoda

      Közfürdők

      Ivóviz

      Élelmiszer

      Hazaérkezők

      GYIK

 

 

2020-03-04 Taggyűlési meghívó

Háziorvosi Pályázati Felhívás

 

2020-04-08 Véradás 14:00 - 17:00 a II. emeleti tárgyalóteremben

 

Válsághelyzeti Intézkedési Terv

2020-03-04 Taggyűlési meghívó

2020-02-07 Taggyűlési meghívó

2019-12-10 Taggyűlési meghívó

2019-11-07 Taggyűlési meghívó

2019-07-08 Taggyűlési meghívó

2019-06-20 Taggyűlési meghívó

2019-05-31 LEK Munkatársat keresünk

2019-05-07 Taggyűlési meghívó

2019-04-13 MEGYEKORZÓ, FEJÉR TERMÉK ÉS KÉZMŰVES VÁSÁR

2019-04-05 Egészségnap

2019-04-04 Véradás 14:00 - 17:00 a II. emeleti tárgyalóteremben

2019-02-21 Taggyűlési meghívó

2019-01-25 Taggyűlési meghívó

2019-01-10 Taggyűlési meghívó

2018-12-14 Taggyűlési meghívó

2018-12-05 A december 6-ra kitűzött taggyűlés elmarad.

2018-12-06 Taggyűlési meghívó

2018-12-11 (kedd) Véradás II. emeli tárgyalóban 14:00 - 17:00 

2018-09-28 Egészségügyi szakasszisztens pályázat

2018-09-28 Ügyvezető igazgatói pályázat

2018-09-26 Alapellátás sorszám behívó üzembehelyezése

2018-09-03 "Esély Otthon" pályázat (doc)

2018-09-03 "Esély Otthon" pályázat (pdf)

2018-08-09 II. fokú hőségriasztás

2018-06-22 Ügyvezető igazgatói pályázat

 

Információ

Betegjogi képviselő

Intézményünkben az Ön területileg illetékes

betegjogi képviselője:

Megláczné Ocsenás Mária



Telefonszáma: 06/20-4899-658

hétfőtől-csütörtökig: 08:00 – 16:30 óráig, pénteken: 08:00 – 14:00 óra között

E-mail címe: maria.ocsenas@ijb.emmi.gov.hu

Fogadóóra időpontja: telefonon előre egyeztetett időpontban

Fogadóóra helye: Szent Pantaleon Kórház - Rendelőintézet

                                2400 Dunaújváros. Korányi Sádor utca 4-6.

A JOGVÉDELMI KÉPVISELŐ AZ INTEGRÁLT JOGVÉDELMI SZOLGÁLAT (IJSZ) MUNKATÁRSA.

A JOGVÉDELMI KÉPVISELŐ AZ EGÉSZSÉGÜGYI INTÉZMÉNYTŐL FÜGGETLEN SZEMÉLY.


A fenti elérhetőségek sikertelensége esetén az IJSZ zöldszáma hívható: 0680/620-055

On affairs of patients’ rights foreign language patients should contact the following phone number: 0620/4899-614

A szakrendelő elkötelezettsége a biztonságos betegellátás

Az Európai Unió valamennyi polgára számára alapjogként deklarálta a biztonságos egészségügyi ellátáshoz való jogot.

A polgárok az Unió területén, így Magyarországon is, jogosan várják el a váratlan, előre nem látható, de megelőzhető eseményektől mentes egészségügyi ellátást. A járóbeteg szakrendelő bonyolult szervezet, ahol naponta sok beteg fordul meg, és sokan dolgoznak ellátásukon. Ezért a gyógyító folyamatok számos kockázatot és veszélyt rejtenek mind a betegek, mind az ellátók számára. Intézményünk célkitűzése ezen események megelőzése, minimalizálása.

A beteg, illetve lelet-csere elkerülhető hiba. Az 1997. évi CLIV. az egészségügyről szóló törvény előírja az ellátott hitelt érdemlő azonosítását az egészségügyi szolgáltatás igénybevételét megelőzően. Ez a tevékenység a személy és a személyhez tartozó egészségügyi dokumentum, vagy minta biztonságos azonosítását jelenti. Ennek tükrében, Intézményünkben a gyógyítás folyamatában betegeink több ponton is azonosításra kerülnek.

Általában a betegellátás során a nem várt események között gyakran az egészségügyi ellátással összefüggő fertőzések is előfordulnak. Az egészségügyben a nozokomiális fertőzések terjedésének leggyakoribb módja a kontaminált, fertőzött kéz útján történő infekció átvitel. Az Intézmény vezetősége elkötelezett a WHO és az ECDC által meghatározott kézfertőtlenítési momentumok és ajánlások mellett. A vezetőség nem csak a feltételeket biztosítja a helyes kézhigiénés gyakorlathoz, hanem figyelemmel is kíséri a szabályok betartását.

Bár az ellátással összefüggő kockázatok teljes mértékben nem szűntethetők meg, Intézményünkben olyan előírásokat vezettünk be, melyek csökkentik az előfordulás kockázatát, javítják az ellátás minőségét, eredményességét és biztonságát.

Célunk eléréséhez szükséges ismereteket tartalmazó protokollok, szabályok elektronikus úton is minden dolgozó számára hozzáférhetők, a dolgozó munkába állásakor és évente oktatás formájában is ismertetésre kerülnek.


Ez az elkötelezettség biztosíték a szakmailag kiemelkedő, körültekintő, emberséges és biztonságos betegellátásra.


Ercsi, 2017. június 20.

A szakrendelő vezetősége

Megnyert pályázatok

  • TIOP-2.1.2-07/1-2008-0012 - "Ercsi Egészségügyi Központ átalakítása és fejlesztése” - elnyert összeg: 968.349.618 Ft

  • TÁMOP-6.2.2.A-11/1-2012-0033 – „Képzési programok az egészségügyi ágazat szolgáltatásfejlesztése érdekében”

  • TÁMOP-6.1.2-11/3-2012-0070 – „Egészségre nevelő és szemléletformáló életmód programok a kistérségekben”

  • TÁMOP-6.2.4.B-12/2-2013-0014 – „Foglalkoztatás támogatása egészségügyi intézmények számára"

  • EFOP-1.8.20-17-2017-00041 "Az alapellátás és népegészségügy rendszerének átfogó fejlesztése - népegészségügy helyi kapacitás fejlesztése a mentális egészség területén"

Kapcsolatfelvétel - írjon nekünk!

Vendégkönyv

A weboldal a szakrendelő tulajdona, az alapellátás rendelési idejében történő változásokért felelősséget nem vállal!